søndag 12. april 2009

å hvor jeg elsker våren

i dag dro jeg og m. til korsvika for å spise boller, men m. ville ikke være der lengre etter at hun ble skremt av alle måsene som hadde bestemt seg for å hekke og bråke der. derfor tok vi en liten spasertur på Hugos Tivoli i stedet. der ble jeg loppet for penger, men vi fikk i det minste en liten plysj-sjimpanse. etterpå dro vi hjem igjen, og gikk en liten tur med conrad litt omkring i nabolaget. han hadde på seg sele, og var generelt kjekk. dette fikk jeg dessverre ikke fotografert, men her er et conradbilde som m. tok på fredag:


brooit

i går kveld var jeg ute og drakk alkohol med vennene mine. stas. tidligere på dagen hadde jeg og m. vært og gått tur på festningen, der det var vårlig og fint:


dagens middag: kyllingcurry + ris

god påske

Ingen kommentarer: